Screenshot_20230920_074948_Maps

20 september 2023 - Issyk-Kul Region, Kirgizië

Screenshot_20230920_074948_Maps

Deze foto werd gemaakt op 20 september 2023 in Issyk-Kul Region, Kirgizië.

1. Colette:
    20 september 2023
    Heel indrukwekkend allemaal hoor!
  2. Roy:
    20 september 2023
    Pfff, ik had al niet zoveel zin vandaag, maar nu is het helemaal klaar: wat gaaf zeg!! Ik wil ook ;)
  3. Maarten:
    20 september 2023
    Is toch allemaal wel heul veul landschap !!? Is nie ?
  4. Roland en Suus:
    21 september 2023
    Dat is aan jou om dat te bepalen Maarten. Wat is veel en wat is weinig? Denk wel dat jij als fotograaf ook je hart hier kan ophalen. Het landschap is nou eenmaal de sterkste en meest doninante persoonlijkheid hier. Alles en iedereen voegt zich daarna of leid daaronder. Dat is hoe ik het iig heb ervaren. allerhartelijkste groet, Roland.
  5. Roland en Suus:
    met een lange ij dan.
  6. Jeannette van Rijsoort:
    21 september 2023
    Gaat er nog een vilten tapijtje mee naar huis?
  7. Roland en Suus:
    21 september 2023
    Ja dat hoop ik wel. We gaan ons best doen. thuis hebben we er al 1 maar dat is inmiddels een opknappertje. Iets anders; Hoe vond je het trouwens om hier als vrouw alleen te functioneren in deze wonderlijke laten we zeggen, traditionele mannen samenleving?
  8. Jeannette van Rijsoort:
    21 september 2023
    Laatste vraag: niet zo heel prettig. Een soort gedogen: we snappen het niet, een Westerse vrouw hier in deze rol, maar laten we het proberen te tolereren. Straks is ze weer weg, kunnen we weer over tot de orde vd dag. Overigens reisde ik met mannelijke mede-adviseur (agrarisch ondernemer), dat hielp. Alleen zou ik het niet gedaan hebben.
  9. Maarten:
    21 september 2023
    Ja het landschap is overweldigend wil ik maar zeggen en de beelden zijn prachtig. Hoe nietig de mens, dat maken jullie wel zichtbaar. Een evenzo hartelijke groet van mij, van ons.